Forside  |  Kontakt  |  Sitemap

ELINDCO søger regnskabsassistent

Til vores hovedkontor i Jyllinge søger vi en dygtig og ansvarsbevidst regnskabsmedarbejder til vores administrative afdeling. Vi lægger stor vægt på, at du har erfaring med bogholderi og regnskab og er serviceminded og imødekommende. Det er kun en fordel, hvis du er fra lokalområdet.

Arbejdsopgaver:

  • Debitor-/kreditorbogholderi
  • Fakturering
  • Betalinger
  • Bogføring/regnskab
  • Div. finansafstemninger
  • Momsregnskab
  • Indberetning til statistikker
  • Afløser for personaleadministration i forhold til gager, sygdom, ferie m.m.
  • Øvrige administrative opgaver/service

Kvalifikationer:

  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund med erfaring indenfor regnskab og bogholderi.
  • Du har god regnskabsmæssig forståelse.
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til opgaverne.
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office og eventuelt kendskab til Navision eller Lessor.
  • Du kan kommunikere respektfuldt på alle niveauer.
  • Du er servicemindet og kan arbejde selvstændigt.

Vi tilbyder:

  • Vi kan tilbyde dig et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en virksomhed i rivende udvikling og med gode kollegaer.
  • Gode forhold i en traditionsrig atmosfære, hvor kvalitet, tillid og ordholdenhed er i højsædet.
  • Mulighed for uddannelse og personlig udvikling.
  • Løn og ansættelsesvilkår, der matcher dine kvalifikationer.

Tiltrædelse: 1. november 2018

Timer pr. uge: Fuldtidsstilling (mulighed for deltid, hvis det ønskes)

Ansøgningsfrist: 24. august 2018

Samtaler forventes afholdt i september.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til regnskabschef Mikael Hesselø på tlf. 4676 0716.

Ansøgningen sendes på mail til job@elindco.dk.